[Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri - Randau Sarawak

Breaking

Saturday, July 14, 2018

[Video]Cina halau Melayu keluar tanah sendiri

Zaman Malaysia Baru Pakatan Harapan, Cina halau Melayu keluar dari tanah sendiri.

.................................
https://www.youtube.com/watch?v=P18T67DfPqs

.................................





.................................
https://youtu.be/y2r1w4N4bpQ
.................................

292 comments:

  1. melayu pakai songkok duduk tanah haram

    ReplyDelete
  2. Suara anak muda ...
    Satu jer nak cakap PRU 15 akan datang jatuhkan PH ni ....kembalikan kuasa raja raja dan pemimpim MELAYU beragama islam.....

    ReplyDelete
  3. Kamu sebagai orang Utara mans tanah kamu???

    ReplyDelete
  4. SUBHANALLAH
    LAILLAHAILLALLAH
    MUHAMMAD DARASALLALLAH

    ReplyDelete
  5. Cina baju kuning tu kawan baik n sudah kenal lama dato sri kopiah putih...rupanya kawan bila ada untung ja...sekrg mau tikam belakang plak...

    ReplyDelete
  6. 5thun mlyu dh hancur... negara pun dh hancur.. Islam tggl nyawa2 ikan... bru 3bln.. mlyu dh terabo.. negara dh di monopoli.. dan Islam dh di pijak2... snggup ke nak tggu 5 thun..

    ReplyDelete
  7. xlama lagi terjadilah 13 may semua orang melayu siap sedialah dgn parang terbang tu..

    ReplyDelete
  8. Biarkan je kalau cina buat apa pun

    ReplyDelete
  9. Kalau cina babi tu kata apa pun bukan perkauman. Kalau Melayu bercakap mengenai hak mengikut perlembagaan dikata perkauman. Melayu pun dah ramai membabitkan diri mereka kerana politik.

    ReplyDelete
  10. padam dgn muka melayu..melayu haprak sokong DAP

    ReplyDelete
  11. Contoh babi yg tak tau beza perkauman dengan hak di perkotak katik.

    ReplyDelete
  12. melampaudah ni,janganlah nak halau orang pulak,kuasa dah dpt kan.. jgn lebih-lebih..

    ReplyDelete
  13. Cina kafir hati macam serupa yahudi....depan cakap adik beradik kawan, belakang cakap Kasi mampus kawan.....😬😬😬

    ReplyDelete
  14. Ha... Ha... Cina DAPing tunjuk dia punya biaDAP,
    Adakah salah jika orang Melayu nanti terbiadap juga dengan bangsa cina DAPing nanti❓

    Tanya je jangan biaDAP pula ye

    ReplyDelete
  15. Parang panjang je yang dapat mengajar mereka.

    ReplyDelete
  16. kalau ye tanah dia punya tunjuk buktilah. if ada proof buat apa nk takut

    ReplyDelete
  17. Kurang hajar ini ...dah boleh datang Kan kemarahan ini

    ReplyDelete
  18. Ape nk jd lepas ni ....mcm2 trjadi dh nmpak ...bila lh mlayu nk bgkit mcm 13mei ......

    ReplyDelete
  19. Tanya org tu...anak2 dia undi PH ke...

    ReplyDelete
  20. Btul2 melampau..abis semua pejabat tanah d clearkn nama2 org melayu...apa ni madey

    ReplyDelete
  21. Skg pembakang suka cipta isu ...mau menapi api kaum..kana waspada dan menelai dulu

    ReplyDelete
  22. Ahh padan muke kau melayu yg bagi muke Kat bgse ni...tgok ape sudah jadi ....tanah melayu ni..

    ReplyDelete
  23. nok start doh ,, nok stat doh!!:

    ReplyDelete
  24. berkenaan hal ni, saya sndri alami masa nk byr cukai tanah. tergerak hati nk tengok penama geran. tiba tiba ad nama individu bangsa di atas dlm geran tu. alhamdullah saya dh clearkn semua. harap semua minta cek betul2 nama slps ni di pejabat tanah takut ad parasit dlm penama geran. Kawan peguam saya ckp, klu skli je sy x bayar cukai, parasit tu blh terus tukar nama dia dn buang nama saya drpd geran tu.

    ReplyDelete
  25. Babi punya cina dap haram jadah.

    ReplyDelete
  26. Adab takde.. kawan makan kawan.. sudah lama kenal maa... Bangsat

    ReplyDelete
  27. Ini la permulaan 13 may dulu
    Melayu dihalau

    ReplyDelete
  28. Hahaha...melayu hadap aja la

    ReplyDelete
  29. hahahaha... kena sekolah dgn pak haji... dtg ramai2 bwk ang pow maa.. ni lu dtg bwk telor 2 biji seorg buat apa?? ni hari raya la dtg bwk kuih raya ... hahahaha

    ReplyDelete
  30. tak habis2 dengan sifat rasist ..
    cukup2 la tu berpolitik ..

    ReplyDelete
  31. Sapa yg bawa pelaburan gila mcm ni..Klu bukan Najib gila

    ReplyDelete
  32. Kita kawan sudah lama......ha ha ha. Lu ada kuasa gua kwn sama lu...lu takda kuasa gua haktui sama lu...

    ReplyDelete
  33. Dlm 5 thn dorg akn buat mcm2..... Yg ada tanah tu jaga2 la... Tetibe ada nama makhluk lain

    ReplyDelete
  34. Dia nk bina condo bagi kaum dia sapu semua

    ReplyDelete
  35. Sapatut nya kita melayu halau cina lahanat ni balik kenegara assl datuk ninik bangsat ni

    ReplyDelete
  36. Tengok ph apa dh jdi. Tk turun bantu k. Kamu kata ph bagus bantulah jgn senyap aja

    ReplyDelete
  37. Dah ready...tp nampak mcm dgn bangsa sendiri

    ReplyDelete
  38. Kenal lama pun tikam belakang ke? Apa lagi kenal sebulan dua ye..

    ReplyDelete
  39. Ya Allah bntu la hambamu ini..
    selamatkan tanah air kami yg trcinta..
    lindungi la ya Allah...
    hanya padamu brserah...😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

    ReplyDelete
  40. Datang tempat orang nak tunjuk kuasa puiiiiii

    ReplyDelete
  41. Tak boleh la ini macam... u baru dapat jadi kerajaan Jangan lah provok. Nak apa Pun bincang lah. Jangan sebab kan nila setitik jadi sirap pulak nanti.......

    ReplyDelete
  42. Masyaallah. yg bagi masaalah pelampau cina. bukn semua. sedar lah diri tu sapa pelampau cina.

    ReplyDelete
  43. melayu dah nak jadi palestin dah.... bergaduh sama sendiri... las kena halau tanah air sendiri

    ReplyDelete
  44. Panas...aku tak sabar nak belasah ni

    ReplyDelete
  45. Melayu layu doh... sedaq layan pil kuda lg baik..duk2 dlm bilik gerigi, lepak kat disko2..repit sanasini..

    ReplyDelete
  46. Depa nk buat kondo bagi kroni nak bagi kaum depa sapu semua condo

    Bukan nak buat rumah rakyat

    ReplyDelete
  47. Ni yg Melayu PH nak, yg ada ramai2 tu batu 2biji tu dah bagi makan anjing2 DAP ke?

    ReplyDelete
  48. Hak dalam Perlembagaan dikatakan rasis.
    Babi cina tu buat apa pun bukan rasis. Memang babi lah korang.

    ReplyDelete
  49. Banyak kilang kilang haram di kepong tak ambik pulak tanah
    Pelik kan

    ReplyDelete
  50. Fuhhh dh kwn lama pn bleh jd mcm ni......mmg diorg smua xbleh percaya la....jaga2 la smua....

    ReplyDelete
  51. Dh makin menekan nekan dh diorg skrg ni....

    ReplyDelete
  52. bersedia aje lah kita..marahkan menteri,tergadai negara.

    ReplyDelete
  53. Parang terbang tu hanya sebuah cerita kedai kopi utk bangsa melayu... Xdk sorg bangsa cina yg hidup di era 13mei dpt mengesahkn... Kalau ya pn terjadi lg... Nescaya habislah bangsa melayu kerana.. Bnyk tali barut didalam kaum melayu tu sendiri.. Bukti dh nyata... Bahkn dr zaman sebelum kemerdekaan lagi.. Tali barut melayu ni bnyk... So xpyh nk melebih2...xdk apa yg nk dibanggakn dgn melayu...13mei tu pn kita nmpk kuat atas bantuan askar... Tu pn nasib time tu askar diraja malaysia... Kalau lani... Pikiaq2 sndri la bangsa melayu oi...

    ReplyDelete
  54. Dah nak mintak sgt 13 mei 2.0 puak ni agaknye..

    ReplyDelete
  55. Cina pndai main politik .. tnh tol tugu pihnrya dpt geran sellu.. meltu tnh pusaka ketrnn pon ada yg tkde geran pai skg oi...klo cina buka tnh tnm ramai2 ok jr pai dpt hasil unting bsr klo melyu buat cmtu hbis beribu pulh ribu mlhn ratusn ribu pon droboh tebngnyer.. hmm nsblh org melyu yg busha nk bjya maju trkna pnahn kzalimn umno bn skg ph pulk cmne ..

    ReplyDelete
  56. Zaman komunis pun ada tali barok komunis ni..dlm cerite p.ramlee ada jugak melayu barok komunis.

    ReplyDelete
  57. Lepas ni tanah kita pun di suruh kluar... Mn lh org melayu nk pegi.

    ReplyDelete
  58. jika x dibendung..dan tambah melampau geng depa ni mungkin lebih dahsyat dari 13mei boleh terjadi..

    ReplyDelete
  59. Kita lani xubah mcm etnik rohingya di myammar... Sebelum depa dihalau, dibunuh secara besar2ran... Mcm2 amaran dh dibagi... Macam2 bukti dh ditunjuk.. Tp depa ttp degil xmau percaya.. Konon2nya si pemenang nobel keamanan manusia ni akn membantu, dan depa xkn berperang.. Ttp lg depa mengharap askar2 sna akn membantu... Tp last kali apa jadi?? So ni la yg akn jadi dkt bangsa melayu di malaysia.. Disebabkn tali barut, tkt kehilangan harta dan pangkat, xreti belajaq dr zaman dulu.. Melayu akn abeh dihalau...xdk akn ada bangsa lain akn hormati bangsa melayu lagi.. Jgn perasan malaysia kini hak istimewa org bumiputera... Baik dr zaman dlu lg melayu ni xpernah sedaq dr kesilapan depa... Xkn pernah belajaq dr pengalaman lalu... Sbb MELAYU MUDAH LUPA' tp bangsa lain xlupa.. Sbb tu depa berjaya takluk apa keistimewaan yg bangsa melayu ada lani.. Depa cuma amek PERPADUAN dr melayu dan pecahkn dgn POLITIK dan omong kosong... Maka berpecahlah bangsa melayu tu sendiri... Bangsa lain xkn pernah lupa yg depa ni hanya menumpang di malaysia.. Jadi depa akn cuba amek malaysia dan kuasai malaysia seperti mana singapura.. Yg mna berjuang dlu ialah askar melayu'contoh letf adnan... Tp akhirnya jatuh kt tgn bangsa lain....bangsa melayu xprnh sedaq cmna british menipu kita sewktu perang dgn jepun.. Dan melayu xpernah sedaq cmna ditipu jepun ketika nk takluk malaya... So kesimpulan... MELAYU MUDAH LUPA.!

    ReplyDelete
  60. Jangan bermimpi disiang hari melayu nk bangkit... Hahahaha

    ReplyDelete
  61. Venon Cobra btoi tu tuan.. Tu paling bahaya bila kita hadapi kemelut peperangan.. TALI BARUT..!! sbb depa ni ulaq yg berbagai bentuk..

    ReplyDelete
  62. Nak tunggu apa lagi melayu oiiii.......

    ReplyDelete
  63. Pengundi PH tK kan tak nak tolong.

    ReplyDelete
  64. Sama je mcm ex menteri Din Bacul ckp dlu xsuka amenok keluar Malaysia.. Bodo tu simpan Din.. biar Bacul jgn bengap

    ReplyDelete
  65. Tanah reserved DBKL untuk kegunaan masyarakat setempat. Boleh buat dewan org ramai, park, tmpt riadah. Tapi ketua umno tu dah balun tanah tu dgn kelulusan DBKL disokong menteri ku nan sebelum PRU14.

    Marah la orang ramai. Semua penyamun nak sapu!

    ReplyDelete
  66. babi betul cina2 ni...ini tanah kami,KAU yang patut keluar!

    ReplyDelete
  67. walaupon dah berkawan lama.. semua tu xpenting yg penting tanah... tahniah pakatan... makin berani komunis ni..

    ReplyDelete
  68. Mmg dia cabar org melayu.. terlalu kurang ajar...mereka x sedar ke ni Tanah Melayu ..akan jadi 13 Mei nanti

    ReplyDelete
  69. Hahaha..mahacai bangsa melayu penjilat DAP pun memang dah nampak dah kurang ajarnye..Tengok aje komen diorang hebat2 belake..hilangnye adap dan budibahasa..malaysia baru katanye..haha

    ReplyDelete
  70. Peristiwa 13 Mei pada tahun 1969 ialah rusuhan kaum yang berlaku dan kemuncak masalah perpaduan di Malaysia. Tragedi ini telah meragut nyawa serta harta benda dan mempunyai kaitan yang rapat dengan "Pilihan Raya Umum 10 Mei 1969" merupakan satu titik hitam dalam sejarah negara Malaysia.

    ReplyDelete
  71. biarkn dia rse.. skit ari ag kne mula bljr bhse bru.. kang ketua jbtan ckp ap pn xfhm.. 😪😪😪

    ReplyDelete
  72. Agak2 kalau terjadi balik tragedi tu anak2 melayu ni dah bersedia ke?tanya je..sebab ape yang aku nampak masih ramai bermimpi disiang hari..leka dan alpa dengan hiburan dan teknologi yang ada sekarang..fhm2 sudah..

    ReplyDelete
  73. Apa bole buat lepas ni boss suh buat lain kau buat jgn bising plak hahaha

    ReplyDelete
  74. Bumi dipijak milek orang ini lah melayu

    ReplyDelete
  75. Tgok Tu bagai mana mereka main Kan peranan pada hal Kawan lama..dah kenal lama kemudian tikam belakang....ini yg Kita tak percaya Sama sekali sikap mereka.

    ReplyDelete
  76. Ph melayu kena halau...zaman BN melayu kena tipu..kna rompak..kn dibodohkn...kna jual...kna dibangsatkn...kna mkn dedak..

    ReplyDelete
  77. Klu dh mcm tu punya kurang ajar,jgn tgu smpi 5 thun..islam mesti b.satu,mne tgn2 yg memilih tu,..ini ke yg kmu sokong..

    ReplyDelete
  78. Ada yg bgi muka kt puak2 ni tu yg susah tu...

    ReplyDelete
  79. Masa 13 May dulu bukan setakat org Melayu je tapi org jawa pun bergabung. Kalo la kerajaan masa tu tak ishtihar darurat confirm mampos dah org Cina

    ReplyDelete
  80. Tanah melayu yg hilang dan semakin lenyap... melayu juga yg menjualnya kat cina... saki baki yg ada tu, kasi jual bagi habis. Pastu bising2 bila cina beso kepala. Sapebyg bagi diorang tapak? Akhirnya jadilah spt skrg ni. Melayu yg menumpang di tanah air sendiri yg jadi milik org.

    ReplyDelete
  81. Cina ni kut mana pon dia duk nak utamakan bangsa dia,Xkira tumpang ngr orang.Sikit sangat la...yg sedar diri tu.

    ReplyDelete
  82. Kenapa pulak tak boleh..kat tv1 ptg tadi ada masuk berita kes rusuhan kat Pahang antara org kg Melayu dgn pekerja warga China. Dengarnya parah 4 org warga China tu. Itu belum lagi kena kat Cina yg tak kenang budi ni

    ReplyDelete
  83. Mne bro2 kita naik tocang sgt tuu

    ReplyDelete
  84. Babi punya dap...kasi mampus sama ..cina babi tu

    ReplyDelete
  85. Dah lama aku simpan keris ..atuk aku ni....

    ReplyDelete
  86. oh negaraku tanah tumpah darahku

    ReplyDelete
  87. T klau tanah aku...memang ku cincang ko cina

    ReplyDelete
  88. Amboi....berani dia ya x sedar diri 😡

    ReplyDelete
  89. Mari Lh bersatu melayu.. Jom turun lawman dap.. Jgn takut kita bangsa melayu

    ReplyDelete
  90. Ha bila tu janganlah kamu fitanah pula kasian itu
    Kupiah di atas kapala ingatan fitanah itu bahaya

    ReplyDelete
  91. Itulah kehendak Tun Kutty.. Dia hendak melayu dihapuskan.. Yang mengikut dia ialah KJ itulah melayu PEKAK keturunan Turki.. Elok balik Turki..

    ReplyDelete
  92. mahadir mana.kak wan mana?semua bisu ke.semua dah pekak ke.macai ph mana dok bawah bantal ke?

    ReplyDelete
  93. Cepat La tragedy 13 may berlaku... Xsabar Nak Berjuang ni Demi ABATA... Makin melampau

    ReplyDelete
  94. Halau lah !!! kan melayu yng dah beri kuasa Redho yo lah...

    ReplyDelete
  95. Melayu dh mula resah.... camna nk percaya kan cina? Ngaku kwn baik pun,satu hari akan tikam belakang juga..

    ReplyDelete
  96. Asalnya semua tanah melayu tapi kenapa melayu suka jual tanah.

    ReplyDelete
  97. Aku dah stanby pon dgn parang panjang.

    ReplyDelete
  98. Jink kalau ramai mula lah menyalak...org x pkl pun ckp pukul....jink2..jink x takut skrg sbb maddy bekap besar skrg

    ReplyDelete
  99. Kita masih menunggu.... Pengecut lah kuta niii... Di babikan dap pun kita masih SABAR.... Rrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  100. Ayuh melayu...apa lagi kita sudah dicabar...pendatang halau kita

    ReplyDelete
  101. Sape yg bg kuasa cina dap memerintah skrang.... terima kasih pd pengundi yg memangkah ph.....ank cucu anda akan merempat di tanah sndiri nti....

    ReplyDelete
  102. Nazri Jamal xkan cine nak sahkan..hahahaahahaha...ko maju Sgt ni..smpai lekehkan bgse sendiri..askar dtg bantai cine ke?xde Kan?rakyat yg bedal..klau askar xde da byk mmpus diorg

    ReplyDelete
  103. Dap prinsip janji bangsa diorang maju..kasi langgar sapa yg halang

    ReplyDelete
  104. Apa macam Malaysia Baru? Ngam tak ngam?

    ReplyDelete
  105. Jgn bg muka kat bangsa x sedar diri... Elok di bunuh je

    ReplyDelete
  106. sah le kerajaan clone zionis sekarang ni....

    ReplyDelete
  107. Nanti puak ph ckp...xpe janji najib jatuh...itu je dia fikirkan...xthu mlyu nk kena pijak dgn china

    ReplyDelete
  108. Din kalau keraj awak adalah untuk hasut rakyat, awak sudah pun menampah tiket ke neraka. Selamat sampai dineraka nanti dan dibakar hidup2. Kerana dedak percuma awak sanggup menghasut rakyat yang nak hidup aman dan damai. Bodoh dan bebal betul perangai kamu ini..

    ReplyDelete
  109. bg caiph tahniah undi anda buat cina lg kurang ajar

    ReplyDelete
  110. Baru sikit tu haji bersuara.. Tak boleh blaah ada pulak api2 kat belakang tu. Naik baik tak di sepaknya si haji

    ReplyDelete
  111. Ingat asal usul mu...jangan sampai lupa daratan..
    Gambaran ini menunjukan serombongan pedagang china pada tahun 1403..yang diketuai oleh YIN CHING ke kota melaka mengadap sultan melaka ketika itu ialah parameswara utk berdagang di kota melaka...jadi ingat asal usul mu...jgn terlebih pulak lupa diri tu siapa..

    #semangat_jebat (C&P)

    ReplyDelete
  112. Blum lg korg tgk mof..sbb apa lge jdi mof..smua dtabase kontrktr dgn consultnt bwh kwln depa..smua agnsi kerajaan buat prjk msti amik yg ada dlm snrai tu..time bn mngkn rmi mlyu..tp zmn dap korg pk..list tu dpnuhi nma sape

    ReplyDelete
  113. https://www.facebook.com/119154891524694/posts/1684181555022012/

    ReplyDelete
  114. malaysia kini apapa malaysiakini

    ReplyDelete
  115. org melayu x leh kata lebih2 jap g ada ka babi2 fb kata rasist sedang babi2 cina tu yg rasist puihh .

    ReplyDelete
  116. Setakat myalak blkang tembok ja tu..klw btul brni halau la.kta tgk spa yg kena..

    ReplyDelete
  117. Undi lh bulan x brp bulat tuh..hidup senangkn..

    ReplyDelete
  118. Politic bodoh ini yg menyebabkan umno mampus pada pru 14. Tetapi mereka masih tak belajar.

    ReplyDelete
  119. Sblm PRU14 lg Dr. Ridhuan Tee Abdullah menerangkan hbis2an tntng betapa kiasu bangsanya...betapa rasis bangsanya...dn yg pling buatkn DR. nk sngt smpkn kpd Melayu Islam memndngkn seagama adalah brkenaan agenda dn mtlmt bngsanya dlm DAP...rasis yg terang mmg diakui ttpi mnghapuskn institusi2 yg brteraskn Islam serta raja2 Melayu sukar diterjemah dgn mata kasar apalagi DAP tlh disucikan oleh caibiol2 PH...agenda suci DAP tlh nyta skrng dgn pemilihan barisan2 Kabinet.Menteri.Sistem Perundangan.Kewangan dn bnyk lg adalah diberi kpd DAP atau Pro DAP srta di bntu oleh NGO2 DAP...kini puak2 rasis DAP dgn bngga dn mudah mngutip dn mndapatkn segala bntuk yg bukan hak kekal bngsanya kpd kekal selamanya hasil dr prjuangannya slama ini trmasuklh tanah2 yg slama ini hnya diketogerikn sbagai TOL kpd bngsanya...suara Melayu akn lemah dn akn hilang tnpa dpt dibntu oleh sistem prundangan yg tlh pn disusun atur oleh DAP...maka ingtlh Melayu Islam yg dikatakn keTuanan Melayu tlh lemah...prsiapkn diri dgn amalan2 agama sementara ada kesempatan...bkn krn prkauman apalagi mahukn peperangan.Islam agama yg aman namun persiapan amalan agama bg melahirkn jatidiri kpd fisabilillah kiranya trgugat...

    ReplyDelete
  120. melayu dah bangsat, apa boleh buat, daping dah berkuasa, silap Melayu sendiri.

    ReplyDelete
  121. Bahana percaya pd kapir, wahabi n syiah...

    ReplyDelete
  122. Padan.muka budak baru yg sokong PH esok2 mak bapa deme pun kena halau..baru ada akai

    ReplyDelete
  123. Ayuh semua orang melayu.. Kita berjuang menentang bangsa Cina di Malaysia.... Kita angkat senjata...

    ReplyDelete
  124. Skrg komunis jd kerajaan kita mcm maba tu...habis lah melayu

    ReplyDelete
  125. Jgn...nk sngt ke??? bkn krn kita takut atau lemah tp elakkn dr trjadi...tepuk dada tnya iman...ckupkh kita? INGAT!! Melayu Islam tlh dipecahkn.blh ke bersatu dlm sekelip mata.blm lg crita segelintir Melayu Islam sndri yg mensucikn DAP...bngsa kiasu ckup bersatu kini...jd smntara ada kesempatan persiapkn diri dgn amalan2 agama agar timbul jatidiri fisabilillah...

    ReplyDelete
  126. Hang tulis la elok nak baca pun payah

    ReplyDelete
  127. Cina2 bangsat ni dah lupa 13 mei ke?

    ReplyDelete
  128. bangsatt betul dulu dia panggil kawan skrg dia lapar mau makan tgk muka botakk tuu aduhhh geram nyaa

    ReplyDelete
  129. Ayahanda.. Kenapa bersila di atas lantai? Nak baca doa selamat?
    Tidak.. Terfikir apa yg nak jadi pulak..
    Ayahanda marah???
    Tidak... Seronokkkkkk

    ReplyDelete
  130. Melayu menang sorak kampung tergadai

    ReplyDelete
  131. Tak nak dgr nak jugak pakatan skrg ni pakatlah lawan

    ReplyDelete
  132. Sikit hari lagi cina perentah malaysia .ha ha. Tun dannmentri nya jadi boneka..ha ha.

    ReplyDelete
  133. Org kerajaan...tanah kerajaan...kena ikut lah....

    ReplyDelete
  134. 13 MAY PASTI TERJADI LAGI.
    PARANG TERBANG... GERRUUUN

    ReplyDelete
  135. Inilah dia cina pakatan harapan yg kamu sokong... Tahniah... Keluar mulut harimau masuk pulak mulut buaya.. He he

    ReplyDelete
  136. Eddy Baragas, Iqmal Hafitz, Elias Ganu Shell

    ReplyDelete
  137. Mohon admin koleksikan benda2 mcm nie.. lagi 4 tahun setengah kasi sebar balik utk ingatan bersama, nnt ramai yg lupa nie

    ReplyDelete
  138. Baru berape hari dah kurang hajar

    ReplyDelete
  139. Semua ini boleh berlaku jika melayu mudah lupa masih hidup,
    Sebab dia fikir dia dah tak lama dah,lepas itu apa nak jadi lantaklah,melayu merampat di-negara sendiri puas,

    ReplyDelete
  140. Nie la yg penyokong ngn pengundi ph nk kn..halau kalo mk bapk korng ada tanah bg kt DAPig

    ReplyDelete
  141. bodo gile pi pangkah pH...xsnggup rasenye nk tgu pru15...tumbangkn la wei...tlong la nmpak...bukak skit mate tu...korg bela kes ni same je mcm korg khianat tnah air sniri...xhrgai lgsung pjuangan tok2 korg yg bsusah payah menentang dorg dulu...bodo la.

    ReplyDelete
  142. sedar lah..ini tanah melayu.org melayu perlu bangkit.dah tiba masanya.

    ReplyDelete