[Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir - Randau Sarawak

Breaking

Friday, July 13, 2018

[Video] NGO Umno anjur himpunan bantah DAP perkuda Mahathir

#MahathirKudaDAP #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru #FaktaBukanAuta

Lokman Adam berkata Dr Mahathir memerintah mengikut kehendak 42 ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.



...............
Badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali sebagai Pemantau Malaysia Baru akan menganjurkan perhimpunan pada 16 Julai ini sebagai tanda sokongan terhadap Yang di-Pertuan (YDP) Agong dan membantah pemerintahan DAP yang didakwa memperkudakan Perdana Menteri Mahathir Mohamad.



Presidennya, Datuk Lokman Noor Adam berkata himpunan itu akan bermula dari lot parkir Bukit Aman, dan akan berarak ke Parlimen.



“Kita akan berkumpul jam 8 pagi di lot parkir Bukit Aman sempena keberangkatan YDP Agong angkat sumpah ahli parlimen.



“Kami akan mula berarak ke Parlimen jam 8.30 pagi. Semua rakyat Malaysia dijemput hadir dengan membawa pita pelekat dan tali. Kita tidak akan menjerit atau terpekik terlolong kali ini.



“Sebagai simbolik hilangnya hak Agong untuk bersuara dan menjalankan tanggungjawab baginda mempertahankan Islam dan kepentingan bangsa Melayu, kita akan berarak dengan mulut ditutup dengan pita pelekat dan tangan diikat,” katanya dalam satu kenyataan.



Lokman berkata adakah umat Islam masih buta dan tidak nampak agama, bangsa tanah air serta kedudukan raja-raja Melayu sudah terancam dan mendakwa kerajaan melaksanakan Malaysian Malaysia DAP.



“Sudahlah Peguam Negara juga Kristian, menteri agama pun datang dari puak liberal Amanah, selepas ini pula bapa Lim Guan Eng akan diangkat sebagai speaker Dewan Rakyat.



“Kalau umat Islam masih buta dan tidak nampak kebinasaan kepada agama Islam, kepentingan Melayu, tanah air dan kedudukan raja-raja Melayu, tiada apa lagi yang dapat saya perkatakan. Sampai bila kita hanya mahu menentang kebatilan dengan hati,” katanya.



Lokman berkata kesan yang dihadapi rakyat adalah sikap ingin mencuba sesuatu yang tidak pasti.



Katanya, walaupun perdana menteri itu Melayu dan beragama Islam, namun apabila pemimpin parti yang hanya mempunyai 13 kerusi diangkat sebagai perdana menteri, beliau memerintah mengikut kehendak 42 orang ahli parlimen DAP yang meletakkan pisau dilehernya.



“Sempena ulang tahun Dr Mahathir yang ke-93 ini, mari kita doakan semoga Allah memanjangkan usianya, memurahkan rezekinya dan membuka hatinya untuk kembali ke jalan Allah.



“Moga beliau diberikan hidayah untuk menyatukan hati ahli-ahli parlimen Islam di Malaysia bagi membentuk sebuah kerajaan campuran baru yang bebas DAP demi menyelamatkan agama, bangsa, tanah air dan raja-raja Melayu,” katanya.



.................................
Video:





.................................
https://youtu.be/P18T67DfPqs
.................................




.................................
https://youtu.be/FGOITZQ4Zyg
.................................
Rujukan:

http://pakdin.my/mahathir-adalah-keris-dap-untuk-tumbangkan-umno-superman-dap-hew/

https://pakdin.my/pru14-mahathir-di-peralat-dap-untuk-pancing-pengundi-melayu/

https://pakdin.my/pru14-nga-kor-ming-kata-mahathir-akan-mampos-lepas-gulingkan-najib-video/

87 comments:

  1. xpyahlah ngo nak bantah2. ni mungkin perjanjian ph dng dap, dap bg sokongan n kemenangan pd ph, tpi segala keputusan dap yg buat. nilah satu perubahan yg org melayu nak.

    ReplyDelete
  2. Mahadir is dapig enemy also friend hahaa. ..

    ReplyDelete
  3. Ya benar, segalanya rancangan PakatankhinzirkafirHarbi..negara sudah diperkosa bangsa yakjud makjuj.

    ReplyDelete
  4. Admin tak payah.. Provoke.. La..

    ReplyDelete
  5. Tungulah 5 tahun otak bekarat umno buangkan jangan nak ikut gaya penipu 40 penyamun.

    ReplyDelete
  6. Umno lebih baik dok diam kita tengok je,buat apa umno sebok.

    ReplyDelete
  7. Mrk ingat Tun boleh diprkuda spt mana najib menunggang mrk, tk sdar2 puak umno gila babi,.

    ReplyDelete
  8. Kita tngk ja negara kita hncur. Itu kata bbgsa ph. Iran da dtg bg bntuan. Kita tngk ja negara kita jd syria. Kuta tngk ja negara kita jd yamen.dlm masa x smpi dua tahun tntera yamen brtukar jd tntera shiah menyerang arab saudi. Adakah kita akan jd spt mereka. Fikir fikirlah.

    ReplyDelete
  9. Tun M bukan seperti umno bodoh Tun M genious dia tahu apa yang yang patut umno melolong seban hari apa hal gila dedak

    ReplyDelete
  10. Bio laaa d perkuda d perkucing sekali pun... die nk tgk negara ni punah

    ReplyDelete
  11. RAMAI YANG SOKONG NI..TURUN KAN MADEY DGN LIMBABIENG TU SEKALI......👍👍👍

    ReplyDelete
  12. .janji buat lah yg terbaik untuk agama..bgsa n negara..buat lah yg terbaik sekali Tun ..xpyh banyak kali..nnt lain lak jd

    ReplyDelete
  13. Apa yg dbisik2 tu..nampak benar yg tolong bisik itu lagi pandai dari yg bercakap...dan paling real tukang cakap hanya sekadar menyampaikan...sedihhhhh

    ReplyDelete
  14. Bacakan yassin utk 2 ekor ni kasi kepanasan yg tak dapat mereka kawali...amin

    ReplyDelete
  15. Umno kalau dah kalah mengaku kalah je lah,jangan lah nk buat hirok pikok
    Bak kata2 org umno kalau suka dudok malaysia berambus dari bumi malaysia ni..

    ReplyDelete
  16. beli brg kedai cina, repair kete kedai cina, beli hardware kedai cina -- umno BN perintah org melayu jadi apa ? .. di banggangkan oleh pemimpin sendiri, sapu duit rakyat je taw, kalu main isu kaum .. umeno masih tahap otak lembu sharizat ... bye2 umeno & PAS (lembu umeno)

    ReplyDelete
  17. Terbaik la.skg ni pm mcm tak wujud je

    ReplyDelete
  18. Ngo Umno? Mesti bangsat lagi membangsatkan

    ReplyDelete
  19. Lesson learnt.. Baik PH maupun UMNO.atau PAS...

    Jangan biarkan kafir peluang utk berkuasa...

    Akibatnya nanti..tergadai apa yang ada ditangan.

    ReplyDelete
  20. Sorang nk pulihkam malaysia,yg macai2 haramjadah nak musnahkan malaysia. Supaya dpt memerintah semula

    ReplyDelete
  21. Tk baik buat hasutan rakyat turun di jlnan..skrg musin durian duk umh dngn keluarga mkn durian.kta rkyt dh bgi parlimen buat apa nk maki ditepi jln .sape yg tepuk tngn jwp lh sndiri..sedih.. amiin.

    ReplyDelete
  22. Lokman adam Anjing kurap Najib Razak kehilangan bangkai kini gila babi...

    ReplyDelete
  23. xhabis nak memperlekehkan kebijaksanaan TM...

    ReplyDelete
  24. Dah bersaudara.itu kehendak dia.jgn di larang

    ReplyDelete
  25. Hal dalaman party PH jgn UMNO yg lebih sudu dari bubur

    ReplyDelete
  26. pempin umno mahu meleyasia di kasi sama cina kalau dap orang melaysia

    ReplyDelete
  27. Jgn salahkan Tun salahkan hamano bila dberi nasihat tua nyanyuk kubur Mai mcnx lg puih

    ReplyDelete
  28. Takkan la tm tu taksedar dgn apa yg terjadi ,bukankah ini pilihan dia sebelum begabung dgn mereka mereka ini!!!!???,pilihan dia n rakyat memilih biarlah mereka rasa apa yg meraka pilih,manis masam pedas pahit masin,,salah mereka sendiri,,,tm tu bukannya budakbudak lg lain lah dgn yg lain,bukan nya tm tidak tahu selama ini bn umno lah yg mebantu,mejaga negara malaysia raja raja ,yg dipengtua negeri, pemimpin, rakyat ,ugama ekonomi negara n keseluruh yg ada dlm malaysia ini!!! Nampak sgt la apa yg dikata orang ramai skg betulnya segalagalanya fitnah sematamata sampai rakyat yg memilih pun terkebil kebil mata mereka duk memikir betul ke tak betul dgn apa yg terjadi ,""salah aku ke semua ini"",,,dah nak terjerut leher sendiri baru rasa ada yg takkena ke,,,,,,

    ReplyDelete
  29. Lantak kaulah labu labu,si luncai umno dah tenggelam dengan labu labu nya.

    ReplyDelete
  30. Bijaksana mengencing... Melayu mudah lupa.

    ReplyDelete
  31. Hahahahahahaha....hidup segan mati x mahu......pak din ada lg....hahahaha

    ReplyDelete
  32. Lebih baik dari memerintah ikut cakap bini...yg tau nak shopping je....

    ReplyDelete
  33. Melayu plg bodoh adalh melayu yg sggup kna kencing ngen KERAjaan PH...kutty pun nyanyok dh sggup jd kuda DSPig..kcian tui

    ReplyDelete
  34. Dah klh tak paya nk meroyan umno. Penyokong umno jgn jgn jadi pak turut kpd pemimpin umno.

    ReplyDelete
  35. Biar dorang lanyak SiTua ne pun takpe..

    ReplyDelete
  36. Tk pyah la himpunan bagai...madey kutti mmg suke kena kude..janji msyukkk..

    ReplyDelete
  37. Sudah2lah umno...hang tu pembangkang aje....tak payah nak rasislah..

    ReplyDelete
  38. Betul lah cakap cakap pak din tu. Saya sokong nya. Melayu bersatu lah bangsa ku.

    ReplyDelete
  39. Dah tua renta, payah dah nak berubah.

    ReplyDelete
  40. orang melayu UMNO tak bela anjing, cina DAP je bela anjing macam ko.

    ReplyDelete
  41. Muhammad Fahmi cina mcapig bela apa bela anjing umno ke

    ReplyDelete
  42. Sfira Damfa kami tak bela, kami tak dengar cakap MCA, tak macam ko ikut telunjuk DAP.

    ReplyDelete
  43. Muhammad Fahmi mcapig team ph ke .. Kiki3 Bodoh

    ReplyDelete
  44. Muhammad Fahmi projek zaman umno najib byk dapat kt cina mcapig

    ReplyDelete
  45. Knp umno pulak???? DLM PH
    sendiri kan dah ade parti lain. Selain dap biar lah parti2 mereka yg bersuara. PM kan dr parti mrk. Knp pulak umno yg pertahankan. Tak masuk akal la... Bro. Biar rakyat yg menilai. Bkn umno.

    ReplyDelete
  46. Madey sendiri sanggup jd kuda..asal kroni bahagia...biarkan la...

    ReplyDelete
  47. Biarlah mahadir fikir sendiri, pandai takleh diikut, bodoh takleh diajar,

    ReplyDelete
  48. xbestla nama himpunan tue camla Tun x bersalah apa2 ...walhal dialah pengkhianat Bangsa n Agama DAP ambil peluang terbaik.

    ReplyDelete
  49. Bertanding la d Sg Kandis.Rasis x leh terima dah era nii

    ReplyDelete
  50. bkpe umno yg sibok ekk...pelikk ni!!

    ReplyDelete
  51. Satu lagi perkara patut difikir oleh ph..gabungan parti rasanya tidak perlu menamakan nama parti masing2 adalah memadai satu perkataan pakatan harapan ph...

    ReplyDelete
  52. Memang betul. Kalau nak buat sidang media mesti panggil cina ramai duk belakang bisik apa yang boleh cakap je..

    ReplyDelete
  53. Hidup datuk Lokman yg tetap setia bersama najib, klu BN ada kuasa mau datuk Lokman di lantik jadi TPM baik punya kempen peh terbaik datuk

    ReplyDelete
  54. Boleh cuba, pasti semua masuk lokap

    ReplyDelete
  55. Sfira Damfa team ph DAP kepala geng lain pak turut.

    Team BN, UMNO kepala MCA menurut perintah..

    ReplyDelete
  56. Sfira Damfa zaman UMNO melayu senang, zaman PH kroni senang.

    ReplyDelete
  57. Buatlah tabung menyelamatkan najjp...itu boleh jangan ada hati rasis da cukup....sebagaimana kita kena gst dulu...wajip menabung untuk najip tau.....

    ReplyDelete
  58. dulu meday memang boleh di katakn cerdek...tapi ia sungguh jauh brbeza..mungkin pengundi ph pun tk jangka..meday betui2 cam pk pandir..semua janji2 manis betui2 hanya di bibir..gula2 dari apek dapigs...betui2 menjerut pengundi melayu kusus nya orang muda...yg kecundang bukn bodoh...tapi yg menang tramat amat bodoh... dalam sejarah bangsa..

    ReplyDelete
  59. Padan muko kau tuo...baik lotak jawatan poi yo masjid. Umur Tu dh xlamo lai..

    ReplyDelete
  60. Buang maSa. bagus jadi pak labai
    Dimasjid aman..

    ReplyDelete
  61. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1743170769051591&id=100000760546476

    ReplyDelete
  62. Takyah lah promote jenama DAP....popularkan dia je...dapat publisiti percuma....research bahan @ keperluan masyarakat yg makin teraniaya spt penipuan gst sifar, hak hak bumiputra/Islam/Melayu yg kian terhakis, martabatkan mahkamah syariah dll...

    ReplyDelete
  63. Bila nak buat demo...besar..besaran...baju merah.

    ReplyDelete