[Video] NGO mahu polis siasat Zeti, Shukri dan Thomas - Randau Sarawak

Breaking

Tuesday, July 17, 2018

[Video] NGO mahu polis siasat Zeti, Shukri dan Thomas

#UndangUndangRimba #RuleOfLaw #KERAjaanTomato

Pergerakan Malaysiaku Tanahairku memberitahu pemberita pada hari Isnin bahawa mereka telah membuat laporan polis terhadap bekas Ketua Bank Negara Tan Sri Zeti Akhtar Aziz, ketua SPRM Datuk Seri Mohd Shukri Abdull dan Peguam Negara Tommy Thomas yang dikatakan telah berkonspirasi dalam siasatan mereka terhadap dakwaan rasuah yang melibatkan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.



.................






.................
Lihat video:
https://youtu.be/_jjoK-yS_ig
.................

Rujukan:
http://pakdin.my/laporan-polis-dibuat-terhadap-tommy-thomas-zeti-dan-shukri-semalam-sidang-akhbar-akan-diadakan-hari-ini/

http://pakdin.my/video-zeti-shukri-dicabar-saman-raggie-jessy/

59 comments:

  1. Siasat tp klu ditong sampahkan, tunggu lah balasan tuhan. Menindas dan menganiaya.

    ReplyDelete
  2. Ada berani ka? Tak takut ka nnti kena puaka dari Tok saka?

    ReplyDelete
  3. Kisah 1001 malan 2 abdul 1 zeti.kih kih

    ReplyDelete
  4. Pegawai sprm ni yang ngam di serbu rumah dia

    ReplyDelete
  5. Hahahaha...lagi? Kan umno dah lapur polis kata zeti, abu kassim dan ghani patail nak lingkupkan pak najis. Dah berjaya nampak.

    ReplyDelete
  6. Tangkap dan siasat sekali Din bodoh nie dan hantar Kat hospital Tg Rambutan periksa kepalanya sekali

    ReplyDelete
  7. Barua 🐒🐵 jaan setan ni mesti disiasat..

    ReplyDelete
  8. Drama bersiri episode - 001 bermula. Kikikikiki

    ReplyDelete
  9. Muka muka yg telah dibayar secara bulanan dg lantikan politik.

    ReplyDelete
  10. Cukuplah melalak tu din .... umno/bn dah tenggelam tunggu 5 tahun lagi

    ReplyDelete
  11. Kenapa najib tarik balik saman pada mereka tu kiki

    ReplyDelete
  12. Semua kesalahan mereka kasi angkat naik,jgn kasi mereka pusing-2... Sebelum ni mereka sudah pusing byk pening pening pening... .kasi di balas sama rata itu pusing... Baru tau sungai cangkat jgn di duga tiada lintah... Buaya dah tau dah melahap ja kerja nya. . .

    ReplyDelete
  13. Sian polis .. mcmana siasat pun xkemana ..

    ReplyDelete
  14. Dulu ada Singh sekor dh mampos..timbul sekor lg dlm PDRM plk tu..kaki belit2 jg ke..

    ReplyDelete
  15. Bila kemenangan atas fitnah dn tipu..biasa nya sampai bila pun akn hidup dgn penipuan dn fitnah..

    ReplyDelete
  16. Sepatutnye NGO suruh PDRM.& SPRM sitasat.bekas2 menteri yg kaya raya tu...bkn yg bertugas..bodoh pailang lah. Jd ngo pon bodoh..

    ReplyDelete
  17. Amik kau..kesian nak buat baik konon..x kena cara..amik kau..

    ReplyDelete
  18. Siasat..rakyat nak tahu cerita yg benar...supaya tiada yg kena fitnah lagi

    ReplyDelete
  19. Klu masa bn dituduh lantikan politik...ditamatkan. diminta berhenti. Atau letak jawatan.
    Sekarang masa PM 7 terdapat perlantik baruah peribadi...apa rayaat perlu buat..

    ReplyDelete
  20. Jgn x siasat..supaya adil ..snang2 nk mlukn DSN ...bgi pngajarn sikit...konon dh ada bukti...

    ReplyDelete
  21. KECUT BATU LADUNG NK TANGKAP BUDAK 3ORANG NI

    ReplyDelete
  22. siasat najib n pimpinan parti cuci yg telan dedak dulu

    ReplyDelete
  23. lawan balik...
    kasi tibai nie 3 barua madey..

    ReplyDelete
  24. PADAN MUKA JAHAT!!! APA masalah u all dgn DSN ni!! GILa mental,bdn nmpk sempurna!!

    ReplyDelete
  25. Dahlh pacik din.. Smpai tua asyik nk komplen je...

    ReplyDelete
  26. Betul.. Betul..Jgn lupa siasat pembunuhan alantuya Dan Kevin morais.. Siapa dalang di sebalik pembunuhan 2 individu sekali.. Itu Jgn di lupakan..

    ReplyDelete
  27. Skrg ini ketua polis pun dah nak diusik dgn isu perkahwinan anaknya... mcm mana nak buat lapuran. Melainkan ada ngo yg berani.

    ReplyDelete
  28. Bila mes Altantuya nak di buka semula. Nak tahu siapa benar yang salah !!

    ReplyDelete
  29. Siasat..jgn tak siasat..jgn berat sebelah!

    ReplyDelete
  30. MAT Sewel dah mula merapu, tlg PDRM# hospital bahagia

    ReplyDelete
  31. Sume nk ditangkap slagi najib xmasuk pnjara slagi 2 sume xkne....

    ReplyDelete
  32. Siasat segera pengkhianat2 ni jangan kasi muka...

    ReplyDelete
  33. Din betul ke member cakap umno dah jd zombie....

    ReplyDelete
  34. Lagi 5 tahun kalahkan PH baru bole siasat

    ReplyDelete
  35. Siasat orang yang suruh orang siasat orang buat report,itu baru betul

    ReplyDelete
  36. Jadi lagi kambing hitam Tunmukaburuk raja undang2 rimba..

    ReplyDelete
  37. Mula2 akan jawab....sebarang laporan kita akan siasat...tiada pengecualian...

    Tgh2 akan jawab....masih dalam siasat

    Last sekali kan kawab....tiada bukti dn tiada kes

    ReplyDelete
  38. btul tu kay jay....macai2 UNEDUCATED..mana nk hadam....ingt ph suci sgt ker..kes trowong ..senyap..1.19 TRIILION duit madey d bank luar negara....senyap....kne kncing taip hari pon senyap...yg d hebohkn ..DSN...pai skarang x terbukti pon...maseh lena c Zulazhar B Abdullah....BODOH BIN SOMBONG..

    ReplyDelete
  39. Nak siasat??? Wow! Kes lge,shafie afdal dan yg lain pun dtutup, ini kan lg. Buang karan shj. Buang.duit byr kos prosiding mhkmh jek sbb sglanya dlm genggaman konco2 mahafirraunnnn..

    ReplyDelete
  40. pas tu pulak..Polis mahu siasat NGO...sampai kiamat tak abis der

    ReplyDelete
  41. Geng2 sakai macai bangkai pakatan harapan Malaysia baru katanye... Hampeh puiiii

    ReplyDelete