[Video] Mohamed Hanipa rebah ketika Mahathir memperlekeh doa dan solat hajat - Randau Sarawak

Breaking

Tuesday, July 10, 2018

[Video] Mohamed Hanipa rebah ketika Mahathir memperlekeh doa dan solat hajat

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Undang-Undang), Mohamed Hanipa Maidin, rebah dari pentas ketika perhimpunan bulanan Jabatan Perdana Menteri, di Dataran Putra, di sini, sebentar tadi.



Hadirin terkejut apabila beliau tiba-tiba jatuh dari pentas ketika Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, sedang berucap.



Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, dan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Ali Hamsa, terus meluru ke sisi Hanipa untuk memberikan bantuan.



Dr Wan Azizah memberikan rawatan awal dengan mengalih badan Hanipa ke kedudukan lebih baik.



Pasukan paramedik kemudian bergegas memberikan rawatan sebelum mengusung dan mengejarkan beliau ke Hospital Putrajaya.



Dr Mahathir yang terkejut dengan kejadian itu berhenti berucap buat seketika.










 




Lihat video:
https://youtu.be/YkjIRNWUd7I


86 comments:

  1. Tak pelik pun dia ni.. Sebelum in kita dah di pertontonkan pada hari mendoakan kesihatan dia kn... #tak pelik pun

    ReplyDelete
  2. Nabihah Abd Shukor ko tgok madey pandang mcm buta hatiπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† org lain bgegas g tlg,dia rileks kt ctu...πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†hati busuk!!

    ReplyDelete
  3. Jgn permainkn agama islam allah akan balas Cash. ..siapapun orgnya. .klian hanya manusia biasa jangan menantang tuhan. .

    ReplyDelete
  4. Atuk dh tua atuk x larat nk tlg atuk tgk je bolehkan... jangan kecam atuk.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
  5. Atuk dh tua atuk x larat nk tlg atuk tgk je bolehkan... jangan kecam atuk.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
  6. Agstafirulohalazim ya allah lindungilah agama islam dari orang orang kafir

    ReplyDelete
  7. Atuk tenguk semacam aje ,pegawai tu tanya atuk , atuk ckp ada aku kesah .

    ReplyDelete
  8. Suhainizam Azman πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† ohhh...maafkan kami kerana pitenahπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete
  9. hai page bangang. perlekeh taw x mcmana? apa maksud perlekeh taw x?

    ReplyDelete
  10. semasa diberitahu allahyarham Nik Aziz meninggal dunia, Najib berhenti berucap & sedekah al fatihah...Tun M org pengsan pun blh buat selamba

    ReplyDelete
  11. Nk buat mcm mane tok iman bc khutubah tok bilal melingkup..

    ReplyDelete
  12. Lebih elok tanya makna pelekeh pd puak DAP. Mereka tu semua tu pakar pelekeh setelah berkuasa.

    ReplyDelete
  13. Tengah2 keluar ayat kita tak perlu doa dan sembahyang hajat tiba2 jatuh menteri kesayangan dap jgn perlekeh tentang doa muga2 cepat sembuf

    ReplyDelete
  14. Nampak tu depan mata seorang doktor kot.. Kerajaan skrg nak kacau tahfiz plus rakyat2 yg dah teraniaya. Tunggu la seorang2. Dunia akhir zaman Allah bagi cash depan mata. Tunggu.

    ReplyDelete
  15. jgn follow kalau dah tau page bangang. spa lagi bangang ni

    ReplyDelete
  16. Masya Allah

    Semoga diberikan hidayahNya..

    ReplyDelete
  17. lagipun..kalo atok tlg pn...atok x taw nak tlg ape...sbb atok mmg xtaw...

    ReplyDelete
  18. Timbalan jgk. Apa nk heran la dulu timbalan PM dia blh sumbat dlm pnjara ini plk pngsan je pun. Korg ni xpaham lg ke

    ReplyDelete
  19. Atuk kn dulu dr xtau nk buat lgsung ke?

    ReplyDelete
  20. Hai uneducated sronok follow page pmbangkang ke?

    ReplyDelete
  21. Sara Akilya betul3xπŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete
  22. Hasnifarina Hassan atok ni memang xtau...πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete
  23. Antara ihsan n protokol... atuk pilih protokol

    ReplyDelete
  24. atok xtaw ihsan tu ape...dh nyayukkk...

    ReplyDelete
  25. Betul tu... kita tngk jer ape akn jadi selepas ni... dulu kutuk2 hudud mati kemalangan teruk...

    ReplyDelete
  26. Dunia tu bulat... berpusing....

    ReplyDelete
  27. Ha ni salah satu pemuja ajaran sesat kerajaan baruπŸ˜‚

    ReplyDelete
  28. Dulu tak nak tarik balik perkataan KALAU. Nah ambik kau rasakan. Sorry min KALAU terkasar bahasa sikit. Semoga beliau cepat sembuh dan terus insaf.

    ReplyDelete
  29. Hasnifarina Hassan skrg bole beza mne elok mne xelok...

    ReplyDelete
  30. Sara Akilya itu la kan...πŸ˜†

    ReplyDelete
  31. Baru sebut dah tombang hebat atuk 😌😝😝😝😝😝

    ReplyDelete
  32. ...kena bayar cash?? tanpa GST giteww

    ReplyDelete
  33. Ummi Hayfa dia pn dok rutdh nk
    Tolong

    ReplyDelete
  34. Rupa-rupa nye ini yg si FIRAUN ni ajar pada kakitangan kerajaan!!!

    ReplyDelete
  35. dah meninggal belum..lau belum..sila meninggal.

    ReplyDelete
  36. Madey allah lnjut ksn usia. Hahaha

    ReplyDelete
  37. Kita bersangka baik saja la.
    Pertama... Tun tu dah tua, apala sangat dia dpt buat. Umur 93 kalau masih kuat berdiri dan memberi ucapan sudah di kira subsidi
    Kedua... Tgk video tu dah ramai tolong.. Biarkan la yg muda² dari Tun tu p tolong. Lagi pun Tun dah tua, dah tak larat dah nk turun naik tangga.
    Ketiga.. Kan ada org bg tau dia mungkin perkara tak serius.. So go on dgn speech la..

    #BersangkaBaikLagiWalauBykDahPerkaraTakBaik

    ReplyDelete
  38. Zul Haikal suruh dia gi sekolah balik.cari makna sebenarnya mperlekeh tu.dia ngata page bangang tapi nampak sangat di menunjukkan diri sendiri bangang

    ReplyDelete
  39. semoga Allah bagi ksembuhan pada hanipa maidin ni.masih banyak perlu dia n ph jawab didunia ni atas kerosakan martabat islam di malaysia....

    ReplyDelete
  40. Xsabar nk tengok kifarah Allah pada kutty ni.

    ReplyDelete
  41. Dia tengok ke... ke dia jeling2 manje aje..

    ReplyDelete
  42. Hrmmm....πŸ€”rakyat Malaysia ni...kenapa agaknya dah tk nampak ke jenis Kerajaan jenis apa yg memimpin sekarang ni? MUNAFIK LAH.....

    ReplyDelete
  43. Refleksi atok dh xde sense... Hahahhaa.. Dh tembit je tu

    ReplyDelete
  44. Jngn kata begitu.Tun terperanjat tu..

    ReplyDelete
  45. SyaRhiezzal Moses πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

    ReplyDelete
  46. Aku ingatkan org yg berucap tu yg tumbang rupanya org lain.....Hampeh tol la..

    ReplyDelete
  47. Kahkah..cai bi bila nk rebah jugak..sama2 buta hati biar agama ditindas

    ReplyDelete
  48. Tu la...dulu.....time depa perlekeh....persenda...x ingat...bila kena tang btg hidung...amacam?...

    ReplyDelete
  49. Hanya dia je yg tahu niat...maksud tersirat dan tersurat....dlm ucapannya....bukan xde sejarah...ulama digam

    ReplyDelete
  50. masalahnya kan masalahnya kan. kalau Allah bayar cash silap2 kita jugak yang kena . kite kena doakan bala Allah jangan jatuh kat malaysia nie. adus. macam jugak ngan LGBT seks bebas. kalau nak buat buat la kubur masing2, masalahnya reality bukan kubur masing2 sebab IA hukum kifayah untuk halang kemaksiatan dan kalau Allah turunkan bala bukan die saja yang kena kite juga yang kena macam kaum2 yang telah kena kuasa Allah.

    ReplyDelete
  51. Semua,tu ptanda dari Allah...itu baru sikit untuk ingatan ....

    ReplyDelete
  52. Mohd Adil atuk cuma tgk sekejap je maklumlah atuk dh tua ni

    ReplyDelete
  53. Hasnifarina Hassan atuk x tahu nk buat apa atuk nk kena a
    Tlg angkat ke atau atuk nk sepak je dia.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
  54. Allah Maha Melihat dan Maha Mendengar. Allahu Akhbar.

    ReplyDelete
  55. Aii..bdk2 skrng krjaan lama tglkan prangi kurang hormat pd org tua,begini laa jdnya.. πŸ˜”

    ReplyDelete
  56. Educated sgt laa haiwan2 dlm page ni.. Wakakaka.. πŸ˜‚

    ReplyDelete
  57. Baharuddin Samah ramai lg org ph follow .. prk lah

    ReplyDelete
  58. Pandaila twiss citer.. Hang cut dia cakap, pastu twiss.. Betui r.. Kalau berdoa, sembahyang hajat, tanpa usaha, apapun tak jadi..

    ReplyDelete
  59. Ya x sangka burok sgt dh kau bagus sgt ke ntah jd mcmni terus blah bodoh punya komen orang utan punya komen hoi ko masuk sekolah semula lg mangkok hayun

    ReplyDelete
  60. satu persatu....tunggu lpas ni

    ReplyDelete
  61. Allah dah bg petunjukk ttu.. ...satu2 pertolongan hanya pd penciptaNya kite memohon doa dan solat hajat.

    ReplyDelete
  62. Hati-hati, MALAIKAT MAUT sedang pusing di situ...lepas ni NYAWA siapa kena CABUT ye?

    ReplyDelete
  63. DIMANA SUDAKAU POUN SAYA SAPOLU MINHIT BARU LOBAHT SUDA NE

    ReplyDelete
  64. Arissa Liss so u tu pun haiwan ke or binatang.

    ReplyDelete
  65. Dengan doa sihat tubuh badan tidak mencukupi masa solat,amalan penjagaan kesihatan jiwa dan hati hendaklah di pelihara.Sempurnalah kehidupan dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  66. Bila tidak mengenal tuhan dgn sebenar2 kenal

    ReplyDelete