[Video] DS Najib Bertindak - Randau Sarawak

Breaking

Tuesday, July 10, 2018

[Video] DS Najib Bertindak

#UndangUndangRimba #KERAjaanTomato #PakatanHipokrit #Mahazalim

Pagi ini saya dan para peguam akan hadir ke mahkamah tinggi Kuala Lumpur



Mereka yang mengambil tindakan menangkap saya tempoh hari dan membuat undang-undang sendiri, kesemuanya juga akan saya dakwa tanpa kompromi



Dibawah Seksyen 5 (7) Akta SPRM 2009 memperuntukkan bahawa seorang Ketua Pesuruhjaya SPRM hendaklah, sebelum mengambil alih tugas dan tanggungjawab jawatannya, mengangkat sumpah di hadapan Yang di-Pertuan Agong, sebagaimana yang ditetapkan oleh Menteri.



Untuk makluman, sebelum 4 Julai 2018, Shukri telah menjalankan tugas beliau secara HARAM atau TIDAK SAH. Beliau juga merupakan bekas pegawai pasukan petugas yang menyiasat skandal 1MDB.



Datuk seri Najib Tun Razak










 




Lihat video:
https://youtu.be/woQhD8K8MfU







Rujukan:
http://pakdin.my/tag/shukri-abdull

http://pakdin.my/tag/tommy-thomas

45 comments:

  1. Mangkok ayun mane kata kos guaman najib 2.4juta tuu

    ReplyDelete
  2. Semoga DSN menang dlm mengharungi dugaan ini.. kebathilan pasti kalah.. kebenaran pasti menang.. InnAllah ma'as Sobiriin..

    ReplyDelete
  3. Peguam Negara dgn kerja tak siap boleh dakwa . Kat situ dah nampak kena letak jawatan

    ReplyDelete
  4. saman sampai lingkup mereka tu dsn....jangan ada kesian lagi...

    ReplyDelete
  5. Semoga sukses kami slalu berdoa dari mujahidin mujahidin pembela islam maju terus tegakan kebenaran hancurkan kebatilan

    ReplyDelete
  6. #najibpmterbaek
    #undurfiraun
    #tolakpakatanharam

    ReplyDelete
  7. Seluruh umat islam berdoa untukmu dsn slmt berjuang pembela kebenaran demi agama islam malaysia amin

    ReplyDelete
  8. Terbaik DSNR...semuga dpt pembelaan yg terbaik ..

    ReplyDelete
  9. Semuga diberi kejutan dlm hadapi dugaan ini...

    ReplyDelete
  10. Puak haprak...kabinet keldai....

    ReplyDelete
  11. Kasi biar malu sampai hangit muka pencacai maddey ni..,
    Kami sentiasa sokong DSN...

    ReplyDelete
  12. kalau rasa btol saman. darah pahlawan bugis kan...

    ReplyDelete
  13. Aamiin ..smoge d perkenankn...

    ReplyDelete
  14. Banyak duit?.mmm...nak colect lagi tak?lau nak cakap ek..kita colect ramai bayar peguam tu plak...

    ReplyDelete
  15. Alfatihah di setiap langkah2mu dan sudahi dengan langkah2mu dengan
    Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  16. ini baru lelaki. bila ditindas. dia bangun bertumbok.

    yg ckp kepit2, ko yg pondan. anak DSN ramai lelaki okeyyyy. xkutuk sesape. xhina sesape. tpi boleh fhm x bezanya?

    ReplyDelete
  17. Truskan saman Dato' jgn bg can gang2 mahafiraun tu

    ReplyDelete
  18. Duit derma akui masa di paksa kalau tidak I x curi duit tapi cuma ambil duit

    ReplyDelete
  19. Najib x kn menang bnyk lg kes altantunya coming soon babey

    ReplyDelete
  20. Terbaik Dato Sri..lepas bertindak ni kalau kantoi juga mcm mana ye? Tanya jer...

    ReplyDelete
  21. Yesss!!!! Sy support Najib wpun sy bkn melayu..God bless DSN..

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah...teruskan DSN, semoga Allah SWT bersama orang yang difitnahkan...

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah buat yg terbaik DSNR ...

    ReplyDelete
  24. Teruskan DSN.saman.Kami bersama DSN.UMNO.tetap d hati .tetap selamanya

    ReplyDelete
  25. kalau bolee pakai mahkamah antarabangsa laa...sbb mungkin mahkamah kt sini hakim dio terdiri dari kerajaan tomato

    ReplyDelete
  26. Dulu semasah berkuasah tak boleh negara asing mencampuri urusan negara jadi sekarang apa macam

    ReplyDelete
  27. Kita kutip duit bayar peguam...pastu saman magkuk2 tu kaw2 punya..lau mnang nt suruh pguam caj kaw2 kt krajaan ph...haha untung kita..

    ReplyDelete
  28. bantai kaw2 dsn..biar tinggal abu je kerajaan ph ni

    ReplyDelete
  29. selalunya org yg benar dan tahu dirinya difitnah lebih suka bertindak mengikut nas undang2.bkn buat ceramah merata2 ckp dirinya difitnah dan ajak pengikut bergolek2 tgh jalan..nampak beza org yg benar dan org yg takot kebenaran....

    ReplyDelete