Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023 - Randau Sarawak

Breaking

Saturday, July 14, 2018

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023

#WakeUpMalaya #UneducatedMinister #RakyatTakBodoh #KERAjaanTomato #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru #FaktaBukanAuta

Kerajaan BN sebelum ini merancang untuk siapkan LRT3 pada 2020.

Takziah juga kepada penduduk di kawasan 5 stesen LRT3 yang dibatalkan.

Takziah juga kepada semua rakyat kerana dari tren yang dirancang oleh Kerajaan BN sebanyak 6 koc dulu, kini Lim Guan Eng akan kurangkan ke 3 koc saja. Bersesak la korang nanti.

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana ada KERAjaan yang amat "kedekut" untuk membina infrastruktur untuk rakyat dan anak-anak cucu kita nanti.

Takziah juga kepada rakyat Malaysia walaupun tak "kedekut" untuk menderma kepada Tabung Harapan.

Berjuta kali takziah.

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023



-Tun Carlos

24 comments:

  1. Tahniah utk orang bandar yg terlebih pandai..biaq diaorang susah dah pangkah utk lebih susah akihkihkih

    ReplyDelete
  2. Manifesto pH yg akan datang...hahaha

    ReplyDelete
  3. Biar lambat siap...asal kita pengguna selamat...klau siap cpt x selamat buat apa...biar kerajaan ph buat kerja merka jng d gangu...bkn senang nk ambil alih kerja orng...sebelum nk sambung kerja orang kita kena siasat selidik dulu dng kefahaman...bila smua beres baru boleh sambung kerja...jadilah pemerhati yg bijak...klau beri pendapat yg x bijak...orng boleh nmpk apa mksud tersitat d sebalik luahan kita tu...kembali lah k landasan islam

    ReplyDelete
  4. Apa ke bangang nye menteri ph ni...bab2 kemudahan rakyat dilambatkn....utk kemudahan kroni itu jam siap!!!....lancau lh PH.

    ReplyDelete
  5. Krjaan bkn kedekut tpi pokjib byk tggl htg jual aset ngra kpda Cina tpi htg x berkurang pn..anaakk haraam jadah macai UMNO..

    ReplyDelete
  6. Tahniah kpd Din bacul kerana hr2 membodohkan diri

    ReplyDelete
  7. πŸ΅πŸ’jaan baruAaaaa ke arah blakang...tahniah penyokong ph..ubahla lagi...

    ReplyDelete
  8. Kincing skarang manyak kuat pasai mabuk XO pun kuat lloorr...

    ReplyDelete
  9. pukimak betul din mangkok ni. tak ada modal ke

    ReplyDelete
  10. Kerajaan boneka...nak wat cam na..ikut aje le...kah kah..kah.

    ReplyDelete
  11. KAH3 ADA BONEKA AMENOK BACKUP DIN BACUL.. KAH.. KAH..

    ReplyDelete
  12. Itu tak penting sebab itu perjanjian lama dan tujuan rakyat sudah menjadi kenyataan iaitu hapuskan pencuri, perompak dan penipu.

    ReplyDelete
  13. #awaspesakitmental nasib baik najib tumbang kalau tidak naya 15billion hilang.

    ReplyDelete
  14. Sorang lagi uneducated kata Madey.
    Bebal.. Najib buat 9 bilion mahal. #KerajaanTomato buat 16billion murah.
    Bangang! πŸ˜‚

    ReplyDelete
  15. Dah lah kos bertambah dari 9 kepada 16 billion, stesen dan jarak jadi kurang.
    Macai #KERAjaanTomato memang uneducated dan bangang πŸ˜‚

    ReplyDelete
  16. Lambat takpa, Jgn cepat duit rasuah masuk poket da la....

    ReplyDelete
  17. Selamat memperbodohkan diri sendiri rakyat Malaysia,, negara jiran semakin maju, Malaysia mengundur kebelakang. Siapa yang kurang cerdik disini

    ReplyDelete
  18. suka tngok mamat ni meroyan...ha..ha..

    ReplyDelete