Pemimpin PPBM ajak Zarina Anjoulie buat tak senonoh - #TakBetulSaman - Randau Sarawak

Breaking

Tuesday, July 17, 2018

Pemimpin PPBM ajak Zarina Anjoulie buat tak senonoh - #TakBetulSaman

61 comments:

  1. huhuhuhu apa nak jadi..biar bagi depa seronok dulu

    ReplyDelete
  2. Apa nak hairan....duit dah byk....lgbt pun boleh katanya

    ReplyDelete
  3. Hahaha....kan dh viral msj ea tu. Padan muko.....

    ReplyDelete
  4. tk pe,,,klu team ph,blh je,,,,suci

    ReplyDelete
  5. Dah tua2 pun x sedar diri..nk 3 sum bagai...takut mati sakit jantung plak nanti.

    ReplyDelete
  6. Min klu menteri PH and the geng ni suma biasa LGBT seks bebas arak kilang arak mkn babi liberalisme kronisme nepotisme ni suma biasa dan dibenarkan slagi anda suma tunduk dan ikut ajaran atau masuk parti mereka hanya perlu lompat parti anda tlah berjaya hahaa

    ReplyDelete
  7. Muka kuat JILAT JUBOQ ni..ekekeke..

    ReplyDelete
  8. Betul ke ni. Jgn2 budaya umno dibawa masuk.

    ReplyDelete
  9. Tak da keja laen ka diorg ni nak bikin....kasi diorg ni dibatut ular lagi baik.

    ReplyDelete
  10. alamak!! jenuh nk menjawap dgn bini tu.. dgn rakyat bole la kau manipulate/spin tp dgn bini belum tentu lepas bang.. bhahaha..

    ReplyDelete
  11. Umnooo dulu kecoh pasal skandal anina.. Senyap pulak skrg.. Betina tu skrg dh kuat meroyan

    ReplyDelete
  12. Pak din pegawai fbi ke semua tahu

    ReplyDelete
  13. Zarina tu pun apa kurangnya,gedik ligat semacam..sebab tgk gedik la org laki ajak sb nampak senang dan murah..

    ReplyDelete
  14. pempuan yg bertudung tu barua Madey kan..mulut cam cibai pempuan tu..jantan tu pakwe ka bapak dia?

    ReplyDelete
  15. Ah lu..menda ni pn nk sbuk..

    ReplyDelete
  16. berani buat berani lah tanggung kalau x ingat dosa dan pahala

    ReplyDelete
  17. Dh gedik sgt,jantan biasa lh

    ReplyDelete
  18. Elok lh tu kerja syaitan buatlh

    ReplyDelete
  19. Giler arr ulek, tepuk arr tangan cket oihh,

    ReplyDelete
  20. Bila kocet penuh, apa lagi hari-hari happy hour...dari zaman maha thir dulu lagi bkn perkara baru, obj utama ada puteri , wanita dlm parti politik sebahagian nafsu , sudah lah, trend lapuk ...

    ReplyDelete
  21. Pak din mmg batu api... jaga laa keluarga sendiri

    ReplyDelete
  22. Makanan ruji kebanyakan pemimpin PH tu min..x caya cuba tanya Menteri pertahanan kita abg Mat Sabu..

    ReplyDelete
  23. Kta himpunkn lgi maklumat maklumat yg ada...lpas tu sebarkn

    ReplyDelete
  24. Xpe,ini dosa peribadi,bkn dikhalayak ramai pun,kata menteri agama.

    ReplyDelete
  25. din bom tak keja lain patut kj kata macam hantu raya hilang tuan

    ReplyDelete
  26. din, mari kito gi golok sy belanje demo byr

    ReplyDelete
  27. SANGAP SGT DAH TU,MESTI DAH LMA USYA TGOK GMBAR2 LAME ARTIS TU PASTU TOCENG SMBIL BERANGAN,NNT AKU KAYA,AKU NK TRY DIA NI LA

    ReplyDelete
  28. Huhuhu...tggu kupasan dr beliau...mgkin ada jwpn yg lbh konkrit... Mgkin tersilap msj tu..huhuhu

    ReplyDelete
  29. Menteri pasola.. kata.. haram tp tu dosa dia ngn Tuhan.. xpa..asal x lakukan jenayah..

    ReplyDelete
  30. Baru jd menteri dah pandai main skandal sapa tok guru yg ajar ye 🤔

    ReplyDelete
  31. Biasa lah puteri putera kalau dah bebas macam tu la jadi nya

    ReplyDelete
  32. Xblh ganggu lps nh.dio dgn Allah je

    ReplyDelete
  33. Waw... Nafsu ?. .fu yooo. .korang brdua jawb lah. .

    ReplyDelete
  34. Org umno pun bnyk buat camtu jgk dulu kan din...
    #tak botul saman...😂😂

    ReplyDelete
  35. ZarinaAnjolie pun tak minat dgn kau
    Allah bukak aib kau
    Inilah org org tun madey
    Patutlah ph kuat menipu

    ReplyDelete
  36. Biar dia buat jngan kita yg buat

    ReplyDelete