Bukti koleksi hantaran FB P.Ramasamy simpati pada LTTE - Randau Sarawak

Breaking

Sunday, July 29, 2018

Bukti koleksi hantaran FB P.Ramasamy simpati pada LTTE


Georgetown, 27 Julai: Kelmarin, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P. Ramasamy mengeluarkan kenyataan menafikan beliau adalah seorang anggota pengganas yang terlibat dengan LTTE, sebaliknya beliau adalah pejuang kebebasan dan cuma terlibat sebagai jawatankuasa panel perlembagaan.




“Di Sri Lanka, penglibatan saya bermula apabila saya dijemput sebagai ahli panel jawatan kuasa perlembagaan yang tediri daripada wakil-wakil universiti, organisasi antarabangsa dan anggota LTT bagi memulihkan proses perdamaian yang dimediasi oleh Norway pada tahun 2003. Tetapi usaha perdamaian ini tidak berhasil dan perang diteruskan sehingga LTTE dihapuskan sepenuhnya pada Mei 2009. – Ramasamy.




Melalui satu kenyataan 2 muka surat yang dikeluarkan oleh pejabat beliau itu, P. Ramasamy turut menceritakan perihal penglibatan beliau dalam usaha perdamaian di negara Colombia, Filipina dan Indonesia.



Walau bagaimanapun, TTKM mendapati penglibatan beliau kepada LTTE bukan setakat menjadi panel jawatankuasa perlembagaan, malah beliau turut bersimpati dengan perjuangan LTTE walaupun setelah pertubuhan tersebut lumpuh sepenuhnya pada 2009.



Berikut merupakan bukti-bukti hantaran-hantaran beserta pautannya di facebook P. Ramasamy:




  1. https://www.facebook.com/proframasamy/posts/724040267634235

  2. https://www.facebook.com/proframasamy/posts/704997596205169

  3. https://www.facebook.com/proframasamy/posts/703972686307660

  4. https://www.facebook.com/proframasamy/posts/703566106348318



Baca selanjutnya disini:
https://ttkm.com.my/2018/07/27/bukti-koleksi-hantaran-fb-p-ramasamy-simpati-pada-ltte/

13 comments:

  1. tindakan jitu dari kerajaan yg sah kpd pemberontak adalah perkara lumrah. simpati seagama sebangsa juga perkara lumrah.. yg pelik ialah sikap double standard, bahkan sikap ramasamy adalah lebih drp itu.. dlm keadaan dia sendiri menunjukkan simpati kpd ltte, satu kumpulan "teroris" menurut senarai pbb, dia pula menganggap zakir seorang teroris, menurut senarainya sendiri..

    ReplyDelete
  2. Bagi aku...kita 100% serah kpd PDM... Polis ada SOP nya... Mereka hindu pasti bersimpati dgn saudara se ugama mereka... Begitu juga islam bersimpati dgn saudara se ugama dgn saudara se islam kita... Tak kira d mana mereka ber ada

    Jangan kita buat pertimbangan bodoh... Nnti menjurus hina meng hina uama masing2.... Pandai lah ATM n PDRM menguruskan keadaan..... Jelas surah al kafirun.."kau ugama kay....aku ugama aku..." jelas sempadan nya..... Mengapa kita menyerbang perbatasan itu......... Bahaya bang.

    ReplyDelete
  3. Nk buat u-turn jugak dia ni.. hahahahaa dh kecut latew.. hari tu cabar peristiwa 13 mei

    ReplyDelete
  4. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  5. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  6. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  7. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  8. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  9. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  10. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  11. Apalagi PDRM.. Laporan ke balai polispun dah bertimbun.. nak ambil tindakan 'macam siput'..
    Sergah dan geledah rumah orang macam 'ribut'..!!??
    Memalu, memual dan menjatuhkan imej PDRM..

    ReplyDelete
  12. Bertindak ada fakta atau bukti, bukan sebaliknya bersandarkan pada 'auta' semata-mata.!! ✌πŸ‡²πŸ‡Ύ

    ReplyDelete