[Video] Mahathir mengaku dah tua, lupa manifesto parti sendiri

Mahathir tahu kah apa yang dikandung dalam manifesto sendiri?

Kan dia calon Perdana Menteri bila menang dan bertanggungjawab melaksanakan manifesto mereka?

Seperti yang dibongkar oleh Datuk Seri Ismail Sabri baru-baru ini, Mahathir mahu melawan Dato' Sri Najib secara habis-habisan kerana dendam peribadi membara apabila Najib tidak memberi apa yang diminta oleh Mahathir.

Niat Mahathir bukanlah untuk rakyat ataupun "menyelamtkan negara". Manifesto parti sendiri pun, Mahathir tidak faham dan tidak peduli.

Mari kita tonton.



Lihat video:

Tu hari beriya-iya Sinar buat program konon nak sampaikan mesej umur Mahathir masih ok untuk jadi PM. Tapi ni ha benda baru bincang pun Mahathir boleh lupa. Siap mengaku dah tua, mengaku pelupa.

Aku risau kalau Mahathir jadi PM semula, entah berapa puluh atau entah berapa ratus bilion wang negara yang dia akan lupa letak kat mana nanti.

Korang tak risau ke? 😂

------------
Rujukan:

#FailedState
#Corruption
#Fitnah
#PakatanHipokrit
#TunM93Tahun

Author:

Facebook Comment