CAP BUNGA BERANTAKAN SESAMA SENDIRI, MUHYIDIN BERCUTI KELUAR NEGARA - MACAI NAIK ANGIN


Muhyiddin dibuat partinya marah dengan menghabiskan RM2juta pergi bercuti apabila dia sepatutnya menjadi tempat untuk menyelesaikan keadaan huru-hara partinya. Tetapi dia tidak peduli.

Belum pun setahun penubuhan Parti Cap Bunga, sudah mula berantakan dan Muhyiddin tidak cuba menyelesaikan kemelut sebaliknya pergi bercuti bersama keluarga. Pemimpin dan ahli Parti Cap Bunga mula bercakap mengenai skandal Muhyiddin bersama isteri orang. 

Mengikut laporan agensi perusikan Singapura, Pakatan Pembangkang hanya mampu mendapat 70 kerusi Parlimen pada pilihabraya umum akan datang sekiranya mereka tidak dapat menyelesaikan kemelut dalaman mereka. Pajatan Pembangkang memerlukan sekurang-kurangnya 75 kerusi untuk menafikan majorit dua per tiga Barisan Nasional. Perisik Singapura yakin ini akan berlaku berdasarkan situasi semasa Pakatan Pembangkang. 

Sebenarnya Muhyiddin sudah tidak ambil peduli dengan Parti Cap Bunga sebab dia tahu perbincangan Mahathir dan Lim Kit Siang tidak termasuk beliau dalam menentukan siapa menjadi Perdana Menteri dan Timbalan. Muhyiddin tahu Parti Cap bunga tidak mampu mencapai kejayaan pada pilihanraya umum akan datang dan sekiranya berjaya sekalipun beliau tidak mendapat apa-apa. Petancangan masa depan Paryi Cap Bunga tidak melibatkan Muhyiddin. 

Baca seterusnya dan lihat gambar percutian RM2juta Muhyiddin disini 



Author:

Facebook Comment